trešdiena, oktobris 13

Svinības svinībās.

Pa šīm pāris dienām esmu bijusi 2 lielās svinībās. Uz vienām, kur gaviļniecēi palika 70 gadi un uz otru , kur meitenei (21) bija vārda diena.
Uz otrām svinībās es uzcepu kūku. ( Būs Recepte)

viss bija labi, bet svīnībās (70 gadi) biju galīgi nokauta, ko iepriekšējā naktī nebiju gulējusi.
Vārdadienas svētkos noskatījos Remember me- rekomendēju, un paranormala vai kkā tā. Šausmene. nav šausmīga, bet ir biedējoša, jo rada iespaidu, ka tā tiešām ir bijis.

Cepu šodien arī citu kūku ( būs recepte) un galīgi sapratu, ka nevis man nepatīk negatīvisms,bet es to ienīstu.
Man šausmīgi tracina patmīlība- tāpēc mīļie lasītāji -neesiet tādi.!
Kāds cilvēks vienkārši uzspridzināja mani. Visu viņš gribēja darīt tikai viņš, jo es visu bojāju. Es kko tādu biju taisījusi un no sava 5 gadu iegūtajām zināšanām mākslā sapratu, ka zinu, ko daru un zinu, ka tas nekas slikts nav, bet tomēr viņam šita, ka es nedrīgstu pieskarties kūkai.
Un vēl. Viņam likās , ka es esmu neaptēsta vēl, jo vairāk, jo kūku piedāvāju visiem nogaršot. Viņa prāt mums vajadzēja apēst kūku vieniem.
Varbūt es esmu neaptēsta, bet man tāda lieta kā laba izturēšanās, nekritizēšana un jauki smaidi man nozīmē daudz.


Neatēstā Jūsu devīgā Džūūsy.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru