svētdiena, janvāris 2

2011

Čau.!
Man ļoti gribējās Tev novēlēt Laimīgu jauno gadu! Nu, es tā aizdomājos uz izdomāju, ka reāli tā ir kārtējā pirmā iespēja. Gads ir īss. Un viss ko es Tev gribu pateikt ir tas- nodzīvo šo gadu ar vērienu! Skrien un izdari visu labo, ko jau sen esi gribējis izdarīt, nedomājot par sekām. Jo vairāk neprātīgas lietas tu izdarīsi jo beigu beigās gada beigās 31.12. Tu būsi laimīgāks un smaidīgāks.
Ar smaidu sejā es domāju cik gan dažāds man ir bijis šis gads. Tāpēc gribu Jūs mudināt izmēģināt kaut ko foršu kopā ar mani. Davai, Nākamo gadu uztaisām tādu lielo, skaisto, foršo. Ar daudz krāsainām emocijām. Braucam vasarā ar pa logu izbāztu galvu, ziemā pikojamies, vārtamies pa sniegu. Protams beidzot izdaram visi to, ko jau sen esam gribējuši, bet neesam uzdrošinājušies. Ejam uz daudz Kīno, lasam grāmatas un mežonīgi daudz smejamies.
Uztaisam šausmīgi labu gadu, davai?







              Laimīgu jauno 2011. gadu.!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru