otrdiena, decembris 21

Ziemassvētku raksts.

Kas zin. Varbūt tieši šis ir pēdējais raksts pirms ziemas svētkiem. Lielajiem svētkiem.
Es ceru, ka Jūs visi jau esiet vajadzīgajā noskaņā. Ceru, ka visiem mājās ir diskiņš vai vismaz playlistiņš vai kasete (tas jau būtu varen stilīgi) ar ziemas svētku dziesmām. Ceru, ka Jums skapjos slēpjas dāvanas mīļajiem un uz galda stāv šķīvis ar piparkūkām. Es tiešām ceru, ka Jums visiem mājās jau ir atrasta kaste ar eglīšu rotājumiem un, ka virs Jūsu gultām pavisam noteikti karājās pašgatavota sniegpārsla, kuru par tādu turat tikai Jūs. Es ceru, ka jums ir nopirkta piparkūku mīkla un vēstule vecītim jau sen aizsūtīta. Es ceru, ka Jums jau ir visas šīs lietas. Ceru, ka Jums ir arī bļodiņa ar ziemeļbriežiem un krūzīte vēl tāda pati arī. Ceru, ka Jums ir dāāāaūdz bildīšu un bilžu ar izteiktu ziemas svētku efektu. Es Ceru, ka Jūs jau esat gatavībā.
NĒ???
Ir pēdējais laiks, mans dārgais draugs. Rīgā veikalā Rimi Tu vari nopirkt ziemas svētku dziesmu izlasi tikai par 2Ls. un Rotājumi visdažādākie es padzirdēju, ka ir veikalā KARAUTA un Mājai un Dārzam. Un vēl un vēl  un vēl daudz kur.
 Ja Tu nevēlies pirkt neko.. Tu vari rotājumus uztaisīt pats. Vari griezt, tamborēt un līmēt. Adīt arī ir atļauts. Bet dziesmiņas vari sagādāt ar DC++ palīdzību vai www.platforma.lv vai arī vēl citām jaudīgām programmām/ adresēm. Tu vari atrast un nopirkt/ nolādēt pilnīgi visu, ko sirsniņa kāro. Man jau vislabāk patīkas Vecās labās dziesmas. Un protams ar steigu BILDĒJATIES!!! Jūs taču negribat aizmirst ne sekundi no savas īsās dzīves vai ne.? Uz priekšu sarunājiet draugus un ejiet fotogrāfējiet un filmējiet. Ejiet radiet savus Ziemassvētkus bildēs. Jūs varat izmantot mirdzumus un visādus niekus. Ejiet ārā. Protams ejiet ārā. Nesēžiet tikai pie šī jaukā datora, jo pašlaik Jūs cītīgi vērojat. Nē, Ej prom. ej ārā. Baudi snigu kamēr tas vispār vēl ir. Pazvani draugiem/ draudzenēm vai vēl labāk aizej paņem pie rokas māsu/ brāli un apģērbieties jo neparastāk, jo labāk. Ejiet satuntulējušies uz kalnu ar plēvi vai ragavām. Ar plēvi būs jautrāk un sāpīgāk, bet vai iedomājaties cik jauki pēc tam pie siltas tējas krūzes būs smieties par to, ka Jums sāp visas maliņas.? EJIET. Spārdiet sniegu un baudiet tā burvību. Un  galvenais, ka to Jūs darīsiet ar saviem mīļajiem draugiem vai ģimeni. Lieliski. Un kas var būt labāks par jauku un smieklīgu video? Ņemiet kameru un ejiet.
        Kas vēl.? Jā, aizej uz veikalu STOCKMANN.
http://www.stockmann.lv/portal/ Būs pilnīgi vienalga, ja Tev kabatā nebūs ne kapeikas. Tur ir daudz cilvēki un neviens Tev nepārmetīs, ka Tu atnāci tikai paskatīties. Tur pašlaik skan nepārtraukti Ziemassvētku dziesmas un visur ir dažādākās dāvanas. Gan iesaiņotas, gan parastas preces,ko vari padarīt par dāvanām. ( Ja neesi neko vēl atradis saviem mīļajiem- tur būs vieta, kur atrast). Sajūtas radīšanai tā ir brīnišķīga vieta. Tu aiziesi, ja varēsi.?
Nešaubos, ka visas pilsētas pašlaik ir izrotātas izcili skaisti un silti. Tāpēc dodies pastaigā pa pilsētu. Tas dos Tev labu sajūtu un mieru. Tici man. Tas darbojas. Katram ir sava pilsēta. Man to mieru dāvā Rīga, bet melotu, ja teiktu, ka ciematiņš Prauliena un pilsētiņa Madona man nesniedz nekādu mieru/ prieku. Nē. Viņas arī mani mīl. Bez iedomības un aizspriedumiem. Mīl.
       Kad Tu brauksi cirst eglīti? Brauc dienu pirms Ziemassvētkiem vai arī tieši Ziemassvētkos. Un izpušķo viņu visskaistākajās krāsās. Dod Eglei krāšņumu, mīlestību un smaidu. dod viņai sevi. :) mm. Tev nesakārojās tēju.? Aizej uztaisi un paņem pie reizes arī klāt tās garšīgās piparkūkas, kuras Tu noteikti esi izcepis.




  Un Jā, protams,  
Priecīgus Ziemassvētkus mans mīļais draugs.!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru